Fizetés

Fizetés a weboldalon banki online vásárlással, átutalással vagy utánvétellel készpénzben vagy kártyával a futárnak.

Online banki vásárlással a weboldalon levő K&H fizetési modul által.

Átutalással: a megrendelést igazoló válaszlevélben levő bankszámlaszámra történő teljes összeg átutalásával

Számla

Szolgáltató a Megrendelést követően elektronikus számlát küld Vásárló részére az általa megadott e-mail címre. Majd a megrendelt termékek kiszállításakor a kifizetés igazolására papír alapú számlát rak a termékek csomagolásába.

Szállítási módok

A megrendelt termék a Megrendelő által megadott Szállítási címre kerül kiszállításra a megrendelése a GLS futárszolgálattal.

Ha a megrendelt termék nincs raktáron vagy több tételből áll a megrendelés, akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha minden termék rendelkezésre áll.

A Megrendelése állapotának változásairól, beérkezéséről, illetőleg a futárnak való átadásról e-mail, vagy SMS értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő részére, ezért fontos, hogy a regisztráció folyamán pontos adatok és SMS fogadására képes telefonszám kerüljön rögzítésre.

Munkanapokon a délig leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket, még aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, még aznap átadásra kerül a GLS-nek, ami a következő munkanapon megérkezik a kiszállítási címre.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, célszerű szállítási címként a munkahelyi címét megadni, amennyiben erre lehetősége van.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a rendelés átadásakor készpénzben kell megtéríteni a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát, valamint a jótállási jegyet (csak jótállásköteles tartós fogyasztási cikk esetén! lásd ÁSZF 4.3. pont) a csomag tartalmazza.

Szállítási költségek

A kiszállítás díja Magyarország egész területén egységesen ingyenes az elektromos rollerekre.

Kiegészítőkre a kiszállítás díja a www.gls.hu oldalán tekinthető meg.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 5-7, Go!Mate termékek esetében 7-10 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.