Fizetés
Fizetés a weboldalon banki online vásárlással, átutalással vagy utánvétellel készpénzben vagy kártyával a futárnak.
Online banki vásárlással a weboldalon levő K&H fizetési modul által.
Átutalással: a megrendelést igazoló válaszlevélben levő bankszámlaszámra történő teljes összeg átutalásával
Számla
Szolgáltató a Megrendelést követően elektronikus számlát küld Vásárló részére az általa megadott e-mail címre. Majd a megrendelt termékek kiszállításakor a kifizetés igazolására papír alapú számlát rak a termékek csomagolásába.
Szállítási módok
A megrendelt termék a Megrendelő által megadott Szállítási címre kerül kiszállításra a megrendelése a GLS futárszolgálattal.
Ha a megrendelt termék nincs raktáron vagy több tételből áll a megrendelés, akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha minden termék rendelkezésre áll.
A Megrendelése állapotának változásairól, beérkezéséről, illetőleg a futárnak való átadásról e-mail, vagy SMS értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő részére, ezért fontos, hogy a regisztráció folyamán pontos adatok és SMS fogadására képes telefonszám kerüljön rögzítésre.
Munkanapokon a délig leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket, még aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, még aznap átadásra kerül a GLS-nek, ami a következő munkanapon megérkezik a kiszállítási címre.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, célszerű szállítási címként a munkahelyi címét megadni, amennyiben erre lehetősége van.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.
A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.
Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a rendelés átadásakor készpénzben kell megtéríteni a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát, valamint a jótállási jegyet (csak jótállásköteles tartós fogyasztási cikk esetén! lásd ÁSZF 4.3. pont) a csomag tartalmazza.
Szállítási költségek
A kiszállítás díja Magyarország egész területén
5.5.2. Szállítási költség (bruttó összegek):
0-20 kg -ig 3 990Ft
20-40 kg-ig 5 990 Ft
40 kg felett 8 990Ft
Szállítási határidő
A megrendelés kiszállításának határideje készleten lévő termék esetén 2-3nap egyéb esetekben 5-14 nap márkától és a beszállítók készleteinek függvényében. FONTOS, hogy a készlet információk tájékoztató jellegűek, a pontos készletekről érdeklődjön!
Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.