Garanciális Ügyintézés

  1. Ellenőrizd, hogy a rollered valóban meghibásodott-e.
  2. Győződj meg róla, hogy a rollert a használati utasításnak megfelelő módon használtad azaz a hiba garanciális e.
  3. Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat, mint a vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata), és a készülékhez tartozó jótállási jegy.
  4. A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül hozzánk!
  5. A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, használat okozta.

További Hasznos Információk

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellettkötelező jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel!

Jótállási Jegy

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

Jótállás Kivételek

A garancia nem vonatkozik a normál kopásra (gumik, markolat, fékek, fékelemek, motor túlterhelés-érzékelők, biztosítékok, karok, könnyű alkatrészek stb.), véletlen sérülésekre vagy helytelen használatra, beleértve a terephasználatot vagy a víz által okozott károkat. A jótállás nem vonatkozik a természeténél fogva keletkezett kozmetikai hibákra vagy tökéletlenségekre, amelyeknek nincs funkcionális hatása. A jótállás nem vonatkozik a versenysportra vagy a kereskedelmi használatra, beleértve a szállítást vagy a futárszolgálatot.

Javítás Időtartama

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott termék javításához. Amennyiben a termék nem javítható, hozzájuthatsz a meghibásodott termékkel egyenértékű új termékhez.

Termék Visszaküldése

Meghibásodott termékedet következőképp juttathatod el hozzánk:

  1. Visszaküldheted DPD futárral

Meghibásodás esetén töltsd ki ezt az űrlapot: megnézem

Nem Rendeltetésszerű Használat

A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

Kötelező Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint kötelező jótállás vonatkozik a termék átadásának vagy ha az üzembe helyezést a Kereskedő vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul magánszemélyeknek:

a) 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év, b) 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, c) 250.000 forint eladási ár felett három év

A jótállás minden esetben a számlával vagy másolatával, a kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállási jeggyel is érvényesíthető.

A jótállásra, kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó tájékoztatást az ASZF-ben találsz.

A jótálláson alapuló javítási határidőről az Üzemeltető a regisztrációkor megadott email címen is jogosult a fogyasztót tájékoztatni.